Cookies

Onze website gebruikt cookies. Als u onze website gebruikt, gaat u akkoord met de cookies zoals uitgestippeld in ons privacybeleid. U kunt deze cookies ook wijzigen. Dan kunt u een specifiekere keuze maken.

Wat is een RMA?

RMA staat voor return material authorization. Dit betekent gewoon dat het gekochte toestel kan worden geretourneerd indien dat wordt goedgekeurd door de verkoper/fabrikant. Op het basis niveau wordt een RMA uitgevoerd wanneer het product defect is buiten de schuld van de klant. Wij bieden een bredere selectie van redenen voor RMA. 

Wij bieden geen RMA aan op producten met licentie, inclusief, maar niet gelimiteerd tot, software producten.

Wij bieden geen RMA aan op consumeerbare producten, zoals papier, printer inkt, paperclips enzovoort.

Toegestane RMA redenen

  • Defectief product
  • Verkeerde kleur
  • Verkeerde specificaties
  • Verkeerde grootte
  • Van gedachte veranderd*

* U heeft 14 dagen om van gedachte te veranderen en het product terug te sturen.

Hoe maak je een RMA?

Indien u de bestelling op deze website heeft geplaatst, kunt u een RMA aanvragen vanaf uw account pagina. U kunt het hier bekijken: Account

Indien u geen account heeft, kunt een RMA aanvragen via deze link: RMA Aanvraag

Indien u het product in de winkel zelf heeft gekocht, contacteer ons dan aub: Contacteer ons


Selecteer de producten die u wilt retouren alsook de reden, conditie van het product en de gewenste oplossing. (mogelijke oplossingen: Inruilen, Vervangen, Geld Terug)

Zodra wij de RMA bevestigen krijgt u instructies om het product terug te sturen naar ons. Zorg er aub voor dat u het product in de originele verpakking terugstuurt en dat er geen onderdelen ontbreken.

Wij gaan het product onderzoeken wanneer het arriveert. Indien het probleem bevestigd wordt door onze techniekers, wordt de RMA goedgekeurd.

Zodra de RMA is goedgekeurd wordt de gekozen oplossing toegepast.